AUGUSTINA RIMANIĆ NOVA PREDSJEDNICA "SOLIDARNOSTI"

AUGUSTINA RIMANIĆ NOVA PREDSJEDNICA "SOLIDARNOSTI"

Zadarski list, 9.5.2020.

Primjedbe

  1. Pozdrav svima, ja se zovem Marija Ivana, samohrana sam majka 3 djece iz Hrvatske i želim podijeliti opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam od pouzdanog zajmodavca dobio zajam od 90000 eura. Već sam dva puta bio žrtva prijevare s kreditima, prije nego što sam upoznao gospodina Davea Thompsona pročitao sam svjedočanstvo i kontaktirao ga, nazvao sam ovog zajmodavca čovjekom Božjim, jer je odgovorio na moje molitve za kredit. Jako sam sretan što sam upoznao takvog muškarca. Ovo je vrlo lak način da dobijem kredit od pouzdanog čovjeka koji ima kreditnu tvrtku u Sjevernoj Americi, ime firme (NAJBOLJI LAKE FINANCE HOME) Ovo svjedočanstvo postoji u svim društvenim medijima, jer obećao dijeliti širom svijeta. Imajte na umu da je kamatna stopa od 2% imajte na umu da i vi možete dobiti posao i uložiti u posao kontaktirajte ga putem e maila: westlakefinancehome@gmail.com WhatsApp: (+16014560144)

    OdgovoriIzbriši
  2. Želio bih da se zahvalim kreditno-kreditnim institucijama na divnoj i odličnoj usluzi koja je pružena za apliciranje za kredit. Veoma sam zadovoljan vašom uslugom i voleo bih da nastavim i ubuduće. Već sam uputio jednog svog prijatelja u ovu kompaniju i ubuduće ću sve upućivati samo na vas. Kontaktirajte na WhatsApp: +393512640785. Hvala vam. Primio sam zajam od 6.800 dolara od kreditnih institucija. Kontaktirajte ih ako vam je potreban hitan zajam na email: loancreditinstitutions00@gmail.com.. Uprava: +393512114999. ili +393509313766.

    OdgovoriIzbriši
  3. Moj suprug i ja ne možemo dovoljno izraziti koliko nam je ova kompanija pomogla u izuzetno teškom procesu kupovine kuće! U početku smo se malo bojali koliko je potrebno za odobrenje kredita, međutim, kroz sve to, Kreditno-kreditne institucije i cijelo osoblje nikada nisu odustali od nas i ostali su uz nas i educirali nas do kraja i sada smo spremamo se za useljenje u naš prvi dom! Hvala vam puno POVOLJNI KUĆNI KREDITI od 120.000 dolara!" kontaktirajte ih ako vam je potreban zajam putem e-maila: loancreditinstitutions00@gmail.com
    Whatsapp broj:+393512640785 ili +393512114999
    ili email: loancreditinstitutions00@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi