MEDIJA I MAGIJA VEDRANA VIDUČIĆA



PRIOPĆENJE ZA JAVNOST


MEDIJA I MAGIJA VEDRANA VIDUČIĆA


Ovih dana Vedran Vidučić urednik internetskog portala «MEGA MEDIA» napada i blati SHZ i Miljenka Marića. I gle čuda taj isti Vedran Vidučić, 2013. godine vodio kampanju Ivana Jakovčića koji se kandidirao 2013. godine kao nezavisni kandidat na izborima za Europski parlament ali nije uspio. Taj isti Vidučić te godine kontaktira predsjedništvo SHZ-a i Miljenka Marića u Zadru i moli SHZ da podrži Jakovčića za EU izbore, ali ga SHZ odbija. Eto zbog čega napada SHZ i Miljenka Marića.

Iz priloženog je vidljivo koliko je Vidučiću stalo do Zadra, Široke ulice, Kalelarge...

Internetski portal nosi naziv Media, a Medija i Magija su bile pokrajine na prostoru današnjeg Irana u kojima su ljudi, zavarani prividom, otpočeli iza maske činiti svoju sudbinu. Pojedinci skloni neredu i neradu izlazili bi na ulice kao cirkusanti koje su ozbiljni ljudi smatrali maloumnim. Zbog osobne koristi cirkusanti bi sebi sami pripisivali nadnaravne sposobnosti – pomoću sredstava javnog informiranja uvjeravali u laži, uglavnom kao što čini svaki mag, kojih se broj do danas stalno povećava.



U Zadru, 30. svibnja 2017. godine




STRANKA HRVATSKOG ZAJEDNIŠTVA
PODRUŽNICA ZADAR

Primjedbe

  1. Pozdrav svima, ja se zovem Marija Ivana, samohrana sam majka 3 djece iz Hrvatske i želim podijeliti opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam od pouzdanog zajmodavca dobio zajam od 90000 eura. Već sam dva puta bio žrtva prijevare s kreditima, prije nego što sam upoznao gospodina Davea Thompsona pročitao sam svjedočanstvo i kontaktirao ga, nazvao sam ovog zajmodavca čovjekom Božjim, jer je odgovorio na moje molitve za kredit. Jako sam sretan što sam upoznao takvog muškarca. Ovo je vrlo lak način da dobijem kredit od pouzdanog čovjeka koji ima kreditnu tvrtku u Sjevernoj Americi, ime firme (NAJBOLJI LAKE FINANCE HOME) Ovo svjedočanstvo postoji u svim društvenim medijima, jer obećao dijeliti širom svijeta. Imajte na umu da je kamatna stopa od 2% imajte na umu da i vi možete dobiti posao i uložiti u posao kontaktirajte ga putem e maila: westlakefinancehome@gmail.com WhatsApp: (+16014560144)

    OdgovoriIzbriši
  2. Samo želim da cijeli svijet sazna za ovog čarobnjaka kojeg sam upoznao prije nekog vremena, ne mogu reći sve što je učinio za mene. muž me ostavio prije 4 godine s mojom djecom. Surfala sam internetom kad sam na internetu upoznala svjedočanstvo ovog divnog čovjeka, odlučila sam pokušati i moj se muž sada vratio i ponovno smo sretni. Ne mogu staviti sve oko čega mi je pomogao u pisanoj formi, sve što mogu reći je puno hvala, jako sam sretan i uvjerio me da radi puno magije, uključujući

    Ljubavna čarolija
    Čarolija moći
    Čarolija za uspjeh
    Sudbina trudnoće
    Čarolija braka
    čarolija za dobro plaćen posao
    Zaštitna čarolija
    čarolija za dobivanje sudskog spora
    čarolija za sreću itd.

    Ako vam je potrebna pomoć čarača dr. Ajayija, kontaktirajte ga na ovu adresu e-pošte (drajayi1990@gmail.com) ili ga dodajte na WhatsApp +2347084887094 i razgovarajte s njim o svom problemu. On je dobar čovjek i uvijek ću mu biti zahvalan.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sretna Nova godina, molim se da pronađeš sve što želiš u ovoj 2024. godini, prošle godine sam prolazio kroz teška vremena u svojoj vezi jer se moja zaručnica s kojom sam bio 3 godine probudila jedno jutro i rekla da napušta kuću i da više nije u njoj voli sa mnom, ovo mi je stvarno slomilo srce, kleknuo sam da je preklinjem da se vrati, ali sve moje molbe bile su uzaludne sve dok nisam sreo dr. Ajayija dok sam surfao internetom. Čitao sam kako je pomagao ljudima koji prolaze kroz probleme u vezi, neki su čak spomenuli da pravi biljke za liječenje svih vrsta bolesti kojih se možete sjetiti, to me natjeralo da ga kontaktiram putem Whatsappa: +2347084887094 i objasnio mu problem koji imam sa svojom zaručnicom. Dr. Ajayi mi je rekao da će napraviti ljubavni obred koji će vratiti moju zaručnicu u sljedeća 3 dana i što ću morati učiniti da se to dogodi, slijedio sam sve upute prema uputama, na moje iznenađenje moja je zaručnica pokucala na moja vrata nakon 4 mjeseca ne ponijela sa sobom. Ako imate bilo kakav problem u vezi ili braku, dr. Ajayi je čovjek kojem možete vjerovati za pomoć.

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobar dan, dobrodošli ste pročitati moj susret s dr. Ajayijem, moćnim duhovnim čovjekom kojeg su njegovi preci blagoslovili da liječi bolesti biljem i također obnavlja razoreni dom, upoznao sam dr. Ajayija jer moja voljena žena želi da se razvedemo i to je nakon 12 godina brak blagoslovljen s dvoje divne djece, dječakom od 5 godina i djevojčicom od 2 godine, odvela je našu kćer iz kuće i ostala sa svojom mamom i ja sam je molio da se vrati kući, ali je odbila, bio sam stvarno zbunjen pa sam potražio pomoć kada sam pročitala o dr. Ajayiju kako je pomogao ženi da dobije vlastitu bebu nakon što je bila u braku 8 godina bez djeteta, kontaktirala sam dr. Ajayija i objasnila mu moju situaciju, tražio je neke podatke o meni koje sam mu dala, nakon na nekim konzultacijama rekao mi je što treba napraviti i ja sam postupila po uputama, dok ovo tipkam moja žena plete u dnevnoj sobi. Ako trebate pomoć istinskog duhovnog čovjeka, Dr. Ajayi je vaša posljednja stanica, kontaktirajte ga na Whatsapp / Viber: +2347084887094 ili e-mail:drajayi1990@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Moj suprug i ja zauvijek ćemo ostati zahvalni dr. Ilekhojieu za njegovu božansku intervenciju u našim životima. Supruga i ja pobjegli smo iz Somalije u Kanadu. Došli smo u Kanadu i život nije bio lak i trebalo nam je više sredstava da podmirimo svoje račune. Moja je supruga malo istraživala na internetu kako bi dobila pomoć u dobivanju na lutriji i dobila je vjerodostojne preporuke od svog šefa da dopre do dr. Ilekhojieja koji svojim ritualom sreće daje dobitne brojeve na lutriji. Stupili smo u kontakt s dr. Ilekhojiejem koji nas je obavijestio o procesu koji smo pristali izvesti odmah. Nakon što je ritual sreće obavljen, kupili smo listić na lutriji Hospital Research Foundation Home i igrali ga baš prema uputama dr. Ilekhojiea s brojevima koje je otkrio. Za 2 dana osvojili smo stan s 3 spavaće sobe i novčani iznos od 700.000 dolara. Naši su se životi promijenili u roku od tjedan dana i prema uputama dr. Ilekhojiea, 30% iznosa poslano je bilo kojem domu za starije osobe kako bi se pomoglo u plaćanju skrbi za napuštene osobe. Možete mu se obratiti i vidjeti što će se dogoditi. Nazovite/pošaljite poruku +2348147400259 ili e-mail: gethelp05@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi