Poštovana predsjednice Trgovačkog suda u Zadru!

Koordinacijski odbor radnika Adrie dd u stečaju
Darko Zelić
Kneza Novaka Krbavskog 23
23 000 Zadar

Poslovni broj:  ST-9/15

Trgovački sud u Zadru
Predsjednica suda
Ardena Bajlo
Dr. Franje Tuđmana 35
23 000 Zadar

Poštovana  predsjednice Trgovačkog suda u Zadru!
Već duže  vrijeme u Trgovačkom sudu u Zadru ne zakaziva se nikakvo ročište u stečajnom postupku nad dužnikom Adria d.d. Zadar u predmetu St-9/15.  Ovim putem zamoljavamo Vas da Trgovački sud u Zadru nastavi što prije sa zakazivanjem ročišta u navedenom predmetu. Ovakvim odugovlačenjem postupka obezvrijeđuje se imovina Adria d.d. Zadar, te se njena procijenjena vrijednost drastično snižava. Na kraju će se imovina prodati u bescjenje. Također, cijeli krug tvornice Adria d.d. Zadar je bez zaštite, čija se imovina kontinuirano devastira. Adrijino atraktivno zemljište uz more prostire se u zadarskoj lučko-industrijskoj zoni uz novu luku u Gaženici na oko 70.000 kvadratnih metara. Kome je to u interesu?  Je li zbog svoje atraktivne lokacije u zadarskoj luci zemljište zapelo za oko građevinskoj mafiji pa se zbog toga odugovlači s postupkom. Dosadašnja praksa pokazuje kako je najjeftinije preuzeti tvrtku, njezino zemljište i nekretnine, putem stečaja, umjesto da se taj prostor otkupi regularnim kupoprodajnim ugovorom prema tržišnoj cijeni koja vrijedi za nekretnine.
Poštovana predsjednice nadamo se da će se što prije zakazati ročište u predmetu St-9/15., a sve kako ne bi došlo do drastičnog umanjenja imovine Adria d.d. Zadar, a koja je predviđena da se prodaje na dražbama u stečajnom postupku. 

Na znanje:
1.      Predsjedniku Visokog trgovačkog suda
Berislavićeva 11 
10000 Zagreb

U Zadru, 9. svibnja 2018. godine

Koordinacijski odbor radnika Adrie dd u stečaju
Darko Zelić 
bivši djelatnik i vjerovnik Adrie d.d. Zadar

Primjedbe

  1. Pozdrav svima, ja se zovem Marija Ivana, samohrana sam majka 3 djece iz Hrvatske i želim podijeliti opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam od pouzdanog zajmodavca dobio zajam od 90000 eura. Već sam dva puta bio žrtva prijevare s kreditima, prije nego što sam upoznao gospodina Davea Thompsona pročitao sam svjedočanstvo i kontaktirao ga, nazvao sam ovog zajmodavca čovjekom Božjim, jer je odgovorio na moje molitve za kredit. Jako sam sretan što sam upoznao takvog muškarca. Ovo je vrlo lak način da dobijem kredit od pouzdanog čovjeka koji ima kreditnu tvrtku u Sjevernoj Americi, ime firme (NAJBOLJI LAKE FINANCE HOME) Ovo svjedočanstvo postoji u svim društvenim medijima, jer obećao dijeliti širom svijeta. Imajte na umu da je kamatna stopa od 2% imajte na umu da i vi možete dobiti posao i uložiti u posao kontaktirajte ga putem e maila: westlakefinancehome@gmail.com WhatsApp: (+16014560144)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi